viernes, 15 de mayo de 2020

COMO ENVIAR UN AGASALLO EN TEMPOS DE ALARMA?
O alumnado de 2º de ESO decidiu deseñar unha caixa desinfectante transportada por un dron. O impulso inicial, para vencer a resistencia no arranque, realizaráse cunha catapulta que se orientará por corrodenadas GPS.
Hai varias propostas de caixa.
Cal é a que máis che gusta?

PROPOSTA 1

PROPOSTA 2

PROPOSTA 3

PROPOSTA 4
PROPOSTA 5
 PROPOSTA 6

Por se as queres ver mellor, aquí tes o CATÁLOGO COMPLETO

VOTA A QUE MÁIS CHE GUSTE AQUÍ

8 comentarios:

  1. Eu voto pola proposta 6 porque me parece que ten pouco peso e ademais parece bastante resisitente.Melloraria
    o aspecto e ademais poñerlle mais desinfectante.

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Eu voto pola proposta 1 xa que me parece que e moi resistente para levar o paquete e tamén está moi ben deseñado, pero por outra parte creo que se podería facer un pouco máis sinxelo e disminuirlle o peso.

    ResponderEliminar
  4. Eu voto pola proposta 1 porque me parece ben feita e bastante resistente para levar o agasallo

    ResponderEliminar
  5. Eu voto pola proposta 2 porque me parece que o ser adaptable facilita o tranporte, si o agasallo é pequeno e vai nunha caixa grande iría movéndose. Leva desinfectante e parece lixeira e aerodinámica.

    ResponderEliminar
  6. Eu voto pola 1 porque é a máis completa,ten: anclaxes para adaptarse ó dron, leva desinfectante... .Da número 4 gústame que sexa reciclable e da seis que teña as élices abatibles pero non lle vin por ningures o desinfectante.

    ResponderEliminar
  7. A proposta 1 paréceme espectacular, unha caixa orixinal e segura. Referido ó deseño, o ideal sería que a tapa fose opaca, pois así ningúen se enteraría do contido do paquete ata abrilo. Respecto ó desinfectante, sería xenial que levase nalgunha parte colgada unha cantidade mínima de xel ou alcohol para que antes de abrir a cixa, coa finalidade prever, o destinatario desinfectara a caixa, as mans e o cúter ou coitelo co que fora facelo.
    Bótasevos en falta a todos!

    ResponderEliminar